Beautiful Torie Jayne Design!




Gıpta ediyorum böylelerine. Kendim yapamadığımdan herhalde: ) Tek bir konuya odaklanamıyorum, her çiçekten bal alasım, her gördüğümü deneyesim var. Ama bak işte Torie, kendi markasını çıkarttı.
Yıllar yıllar önce, blogları yeni keşfettiğim zamanlarda tanıştım Torie ile. Zevki, tarzı, paylaşımları öyle hoştu ki. Sonra kitapları çıktı, ilki; Craft Show & Sell, ikincisi ise ; Stylish Home Sewing . İkisi de çok güzel kitaplar, bir kere kapakları çok güzel bu bile yeterli benim için, kapağına bak sev.

Şimdi, Torie Jayne Design adıyla ev dekorasyon ürünleri, özellikle de mutfak için tasarladığı kupalar, kesme tahtaları ve kurulama bezlerinden oluşan seri ile bir Kickstarter projesi ile karşımızda.

Kickstarter, yaratıcı projeler için bir fonlama platformu. Kickstarter, başkalarının doğrudan desteği ile hayata geçirilen iddialı, yenilikçi ve yaratıcı fikirlerle dolu bir platform. Filmlerden, oyunlara, müzikten sanata, tasarım ve teknolojiye kadar her şey.


Projenin ilk finansmanın çoğunluğu genellikle proje sahibinin hayranlarından ve arkadaşlarından geliyor. Proje beğenildikçe basında, sosyal medyada, twitter, facebook, bloglar ve instagram gibi… paylaşıldıkça projeye destek olanlar artıyor.

Ben de yıllardır tanıdığım Torie için birşeyler yapmak istedim o nedenle de fırsat buldukça ürünlerin tanıtımını yapacağım, böylece ne kadar çok kişiye ulaşır, ne kadar çok kişi Kickstarter’da onu desteklerse Torie’de kendi markasının sahibi olup sevdiği şeyden para kazanacak.

Ürünlerin tüm dünyaya gönderimi yapılıyor. Ön sipariş ve Torie’ye destek için link burada.

Ayrıca Elyse’nin bloğu ;  Tinkered Treasures ‘da tüm detaylara ulaşacağınız Torie ile yaptığı söyleşi var. İlgisini çekenler bir bakabilir.

Umarım günün birinde ben de sevdiğim şeyi işim yapabilirim, darısı tüm isteyenlerin başına…



I have an amazing news for you. I am sure that many of you already knows dear Torie Jayne. she is an incrediable talenteded lady. I have been loving sooo much her color combos since I have stared blogging.  Yes I met her very many years ago and now I am so excited to announce her first homeware product line which recently launched at Kickstarter.

Torie's line includes fine bone china, kitchen textiles, melamine, and more. It's all made in the UK and features a fresh open-lace motif on a limited palette of silver grey, opal blue, blue haze, and cloud pink. You can find more images her instagram accounts @toriejaynedesign and @toriejayne . I am sure you will fell in love them…



If you have not met Torie before, let me introduce her to you;
Torie Jayne studied fashion at Kingston University in the UK, and then got her first job in New York, designing for American Eagle Outfitters. Returning to London, she worked for many high-street brands, including Marks & Spencer and Zara, designing collections for everything from swimwear to denim. In 2009 she started her blog, toriejayne.com, to share her passion for crafts and interiors. She lives in Devon, UK. She is also the author of two wonderful books.; Craft Show &Sell and Stylish Home Sewing .

You can also find a great interview on Elyse blog, Tinkered Treasures . She had asked all details about Torie’s Kickstarter Project.


"Kickstarter is a funding platform for creative projects, from movies, games and music to art, design and technology - Kickstarter is packed with assertive, innovative and creative ideas that are alive with the direct support of others."

"The majority of the initial financing usually comes from fans and friends of every project, if they like, they will spread these words to their friends, etc. The press, blogs, Twitter, Facebook and Kickstarter itself are also great ... traffic sources and promises ... Millions of people visit Kickstarter every year "

If you want to get some fabulous rewards and help Torie Jayne to reach her goal, click the link in here to view the full range on Kickstarter & back the campaign!




"Little Traveller" Book Tour




Blog turlarını seviyorum, gerçi okuldayken dönem ödevi verirlerdi onları hiç sevmezdim ama insanın yapmaktan hoşlandığı bir şey ödev olunca inanın o hiç zor gelmiyor.
  
Bugün sevgili Simone Gooding’in Tuva Yayıncılık’tan çıkan harika kitabı Little Traveller’ın blog turunda sıra bende.  Kitaptaki illustrasyonların hepsi Simone’a ait, yapım aşamaları o kadar güzel anlatılmış ve çizilmiş ki bayıldım.




Keçe ile çalışmak çok zevkli, bunu aslında hep unutuyorum, taa ki elime keçeyi ve iğne-ipliği alana kadar. Tek problem ülkemizde kaliteli yün keçeler bulmak. Ben kendi kitabım için projeler üstünde çalışırken ETSY’den yün keçeler almıştım. Şu kitabın yanında gördükleriniz, o kadar güzeller ki, yumuşacık, hele renk seçenekleri…  Sincabın birini yani şu portakal rengi olanı onlarla diktim, zaten kahverengi olan hiç olmadı:(  



Kitabın içinde birbirinden şirin projeler var. Daha önce hiç böyle hayvancıklar dikmediğim için bana ilk başta zor geldi. O yüzden en basit olanı seçmeye çalıştım ama gel gör ki sicabı diktim, pelerini süsledim ama kulaklar beni benden aldı. Yok kulak çok saçma, dikemedim kulakları. Benim sincaplar birer Kont Drakula oldu… İlk kahverengi olanı diktim ama tüm gece kulakla uğraştım, bitirdim hiç içime sinmedi, diğerine başladım. O nispeten daha iyi oldu gibi ama Funda da, komşumuzda sincaplarıma bakıp bakıp güldüler… En sonunda söktüm birirnin kulakları ama yok hala dikemiyorum, ara ara aklıma geliyor uğraşıyorum ama beceremiyorum… O yüzden zaten hep yandan fotoğrafladım hayvancıkları, önden görseniz çok komikler. Bu kulak olayını çözmem gerek. Youtubeda video falan var mı araştıracağım boş bir vaktimde.



Neticesinde pelerinleri çok sevdim, böyle keçe oyuncaklar dikmek istiyorum ama şu sıralar iş yerinde ihaleden ihaleye koşuyorum, akşamları da pestilim çıkmış bir şekilde eve varıyorum, kendi kitabım için birlikte dikelim etkinliği yapacaktım ama hala onunla ilgilenemedim bile. Neyse sağlık olsun da yaparım onu da…



Kitap turuna katılan birbirinden yetenekli hanımların listesi aşağıda. Kitabı ben de istiyorum derseniz ki, eğer keçe ile ilgileniyorsanız kesin alın derim, www.goblen.com adresine bakabilirsiniz.
Bir başka blog turunda görüşmek üzere, esen kalın:)

  


  
Hello Ladies! It's finally my day for the Little Traveller Book tour. How exciting!!!
“Little Traveller” is the first book of dear Simone Gooding and there are so many pretty projects inside the book, published by my own publisher; TUVA.

Simone is a felt artist and graphic designer whose work and her book is delightful and sewing with wool felt is pure fun!
It is a really beautiful book and it has gorgeous large and clear photos. 10 projects made mostly from wool felt. Full size pattern pieces that you can easily copied.



I am not good at hand-stitched and doll makes because of that it was a little hard for me.
Here’s my version of “Twig,” the squirrel. I have enjoyed to sew it's body, head, arms and cloak but ears... Ahhh, ears!!! It was horrible... look at my squirrels, do not they look like Count Dracula?
I tried so hard to sew the ears but at last I gave up : )





And here are a few of the other projects from the book that caught my eye! If you want to have this lovely book, you can visit Amazon .




Simone is having a giveaway on Instagram if you want to check it out. If you’d like to see what everyone on the tour is making, be sure to check out the hashtags #littletravellerbook on Instagram, and follow along with the rest of the bloggers! See below for the schedule.

15th March - Simone Gooding (@simone_gooding)
16th March - Winterwood (@winterwoodcraft) 
17th March - Kerri Horsley (@sewdeerlyloved)
18th March - Shelly Down (@gingermelongirl)
19th March - Mimi Kirchner (@mimikirchner) 
20th March - Lauren Wright (@mollyandmama) 
21st March - Anne Sutton (@bunnyhilldesigns) 
22nd March - Jennifer Goldsmith (@frazzydazzles) 
23rd March - Manuela Trani (@nuvolinahandmade)
24th March - Jess Cunningham (@pastyourporchlight)
25th March - Simone Gooding (@simone_gooding)
26th March - Jo Molony (@deerdarlingdolls)
27th March - Minki Kim (@zeriano)
28th March - Jooles Hill (@sewsweetviolet)
29th March - Sedef Imer (@downgrapevinelane)
30th March - Ayda Algin (@cafenohut)
31st March - Katy Livings (@katylivings)
1st April - Jodie Carlton (@jodiericrac)
2nd April - Melinda Hume (@mooseandbird)
3rd April - Simone Gooding (@simone_gooding)

Thank you dear friends for visiting today, and thank you Simone for inviting me to join your blog hop.







Bir ara dikmişim - For a while ago





Bunları dikeli epey epey oluyor, düşünün taşınmadan önce dikmiştim. Büyük ihtimalle eski evdeki son  hamaratlıklarım. Kumaşları çok sevdim ama elimde azıcık kalmıştı, masanın bir köşesinde durup dururlarken bari makyaj çantası dikeyim dedim.  Daha önce, hatta dikiş dikmeye yeni başladığım dönemlerde dikmiştim bir benzerini. O postu hatırlayanlar bile çıkabilir aranızda (burada) . Dikiş adımları ve ihtiyacınız olan malzemeler için ise buraya bakabilirsiniz.


Benim her dönem tutkuyla peşinden koştuğum, araştırdığım bir şeyler vardır. Bir ara, fotoğraftı mesela, sonra dikiş teknikleri, kumaşlar, örgü.. bazen hepsinden sıkılır sadece blogları gezer birbirinden güzel evlere saatlerce bakardım. Son zamanlarda epey bir boşluğa düştüm. Ortada kaldım sanki. Canım eve gidip boş boş yatmak istiyor. Bilgisayarın karşısında öylece kalıyorum, konuya bir girsem devamı gelecek ama,  işte o konuya girme sürem epey bir uzun oluyor benim her zaman.


Mesela şimdi masayı bir kursam, şöyle bir iki parça bir şey dikmeye başlasam biliyorum devamı gelecek ve bir iki haftaya  ben yine çoşmuş olacağım.
Boş durmaya alışık olmadığım için bu durumum bana acayip geliyor. Nasıl yani eve gidip yapmam gereken bir şey ya da işten fırsat bulduğumda araştırmam gereken bir konu yok mu????


Aslında hakettim boş boş bakmayı belkide.  Çok yoruldum son iki yıldır. Funda’nın ameliyatı ile başladı süreç, sonra evde tadilatlar, kitap için çalışmalar, dikişler, fotoğraflar, yazılar, dergiler, eee iş yerindeki ihaleler, sonra  hastalıklar, ölümler, taşınma derken, belli ki bünyem istiyor bunu.  Kolumu kaldıracak halim yok, fotoğraf makinasının yerini bile zor hatırlayacağım.

Aslında istiyorum yeni evden birkaç kare paylaşayım, neler yaptık anlatayım. Önümüzdeki haftalarda inşallah.

Hanım teyze postu oldu bu. İnşallah maşallah: ) Hadi görüşürüz yakında…


I had sewn these two make-up bags very long time ago, they may be my last sewing projects at our previous home.

These two little pieces of fabric were left over from my previous projects and I decided to evaluate them in this way. I think they look very pretty and also very usefull.

In the first days of my sewing adventures, I had sewn a similar of this make-up bag. May be there are a few person among you, who remember that post, here it is. And you can find its tutorial steps is here.

I could not come back to my old routine still, I guess I lost my concentration. Maybe that's it, I just need to stop. I do not know.But I'm not used to this. I always used to find something to do and interested.

I know I will find my lose enthusiasm very soon. Actually I hope…: )

See you soon...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...